God kväll.

Hej mina kära bloggläsare. Jag har helt glömt bort att jag hade en blogg, som mina barnbarn säger, jag börjar ju bli lite gammal och skröplig, Ha-ha. Dessutom har det varit problem med mitt internet den senaste veckan, men igår kom lite lammkött och lagade den!
Om min dag;
jag vaknade vid 7.30, gick upp och gav Murre mat. Tog sedan själv en kopp kaffe och några skorpor.
Sedan gick jag och duschade och valde ut lite fina, ordentliga kläder, för jag och Murre åkte på Kattutställning! Det är alltid lika trevligt när man får sällskap av Selma och hennes kissemiss Lukas!
Båda två tävlar i finhet på katterna i samma ras, norsk skogskatt.
Min katt Murre är svart, brun och lite vit på bröstet. Selmas katt är grå och vit på bröstet, benen, nosen och upp mellan ögonen.
Min lilla Murre fyller dessutom sju är på Lördag, det är ju lite synd, för då ska jag och Selma ut och Festa på en lokal krog som ska ha Påskfest! Riktigt trevligt! Jag ska även se om jag inte kan årdna lite flickkattsbesök åt lilla Murre på lördag, han fyller ju ändå år oxh något kuul måste han ju få ha!
Det var faktiskt allt för mig, nu måste jag sova för jag ska upp med tuppen imorgon! Jag ska ut och jogga med Britt!
God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0