Men hejsan!

Nu är jag och Gun ute på krogen!
Vi har precis beställt in en dubbel Bloody Mary, så gott!

Det var en trevlig pöjk som hörde mig och Gun prata om min nya blogg och när jag sa att jag gärna skulle vilja skriva härifrån! Han kom då fram och lärde mig, gud så rar!


Krogen är jättetrevlig, men jag stör mig lite på en sak, alla unga, väldigt sminkade och lättklädda flickor som är här och ränner! De borde veta bättre än att se så ... Ja ursäkta mitt språk, billiga ut! De borde vara rädda om sina kroppar och vänta på den rätte, så som jag.
Jag gillar heller inte när de vinglar omkring efter en öl, till och med jag på mina 67 år tål mer! Nej, det kan inte vara rent spel!

Ha en fortsatt trevlig kväll!

Kramar Birgit

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0