På väg ut.

Hej!
Nu har jag gjort mig iordning för kvällens party!
Först ska jag och min vännina ut på en fin resturang och äta lite gott med rött vin, sedan ska vi gå till krog i trakterna! Det ska bli väldigt trevligt!

Har även sätt att man brukar skriva vad man gjort under dagen, så jag tänkte göra det nu.

Idag vaknade jag vid halv åtta av att min lilla söta katt, Murre, hoppade upp på min kudde och började spinna, vilket betyde att han ville ha frukost! Jag klev upp och gav honom 200 gram tonfisk. Sedan ordnade jag min egen frukost som bestod av bröd med smör med kaffe.
Jag och min vännina Gun var sedan på spa och nu är jag här.

Ha en fin kväll.

Mvh Birgit

Kommentarer
Postat av: Viktoria

Det låter ju trevligt :D Ha en bra kväll! :D

2011-02-25 @ 20:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0